Известие

Collapse
No announcement yet.

стрелката на горивото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Click image for larger version

Name:	DSC_0082.jpg
Views:	1
Size:	95.0 Килобайта
ID:	2323375

    ето това е правилното положение на стрелката
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      То лошо няма, ама при бензина това положение на стрелката трае до първото натискане на педала до долу...

      Comment


      • #48
        Та, относно разглобяване и преглед на платката с пистите,това съм го правил.За моя изненада, състоянието на поплавъка беше повече от добро.Нито самия той беше пробит,нито пистите бяха изтъркани(по принцип си личи там където са трили най много),не видях и някакви обезпокоителни симптоми по ел. връзките. Лошото е че след това уреда почна да прави още повече проблеми.Остава да не съм сложил кошницата както трябва,но специално съм гледал да я поставя точно както е била преди да я сваля.Остава да е някакъв проблем в оста и се надявам като постои с по пълен резервоар да се прокара и пораздвижи. Странното обаче е че при на половина пълен резервоар стрелката "откачаше" и падаше на нула,след известно време пак показваше и така.Това от своя страна ми прилича на проблем с уреда на таблото,по точно лоша ел.връзка. Сега дали е хлабава връзка, окис или дефектирал елемент не знам, но допускам че може да има нещо такова.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
          Та, относно разглобяване и преглед на платката с пистите,това съм го правил.За моя изненада, състоянието на поплавъка беше повече от добро.Нито самия той беше пробит,нито пистите бяха изтъркани(по принцип си личи там където са трили най много),не видях и някакви обезпокоителни симптоми по ел. връзките. Лошото е че след това уреда почна да прави още повече проблеми.Остава да не съм сложил кошницата както трябва,но специално съм гледал да я поставя точно както е била преди да я сваля.Остава да е някакъв проблем в оста и се надявам като постои с по пълен резервоар да се прокара и пораздвижи. Странното обаче е че при на половина пълен резервоар стрелката "откачаше" и падаше на нула,след известно време пак показваше и така.Това от своя страна ми прилича на проблем с уреда на таблото,по точно лоша ел.връзка. Сега дали е хлабава връзка, окис или дефектирал елемент не знам, но допускам че може да има нещо такова.
          Изключи буксата на сондата и дай накъсо пинове 1 и 2:



          Когато дадеш контакт, трябва стрелката да се отклони на max. Ако това се случи, не е проблема в уреда на таблото а в реостата на поплавъка.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Колега, мерси за подробното описание.Трябва да ти кажа че това вече съм го правил,въпроса е че в момента не мога да го проверя, тъй като аз вече съм в България а колата остана в Германия...По скоро ми се ще да разнищим вариянта с проблем в следствие на малко гориво в резервоара и евентуалното му оправяне от налива на повече гориво.Интересно ми е ако махнем евентуално износване на пистите в областта на движението на контактните пластини, какво друго остава като потенциална повреда и как би се повлияла тя от промяна в нивото.В моя случай би трябвало при наливане на повече гориво, уреда веднага да се оправи тъй като по логика ще започне да контактува със площ от пистите която не е износена.Практиката показва обаче че това не се случва,по скоро имам усещането че по самите писти има някакъв окис или фино замърсяване което е не позволява
            да се получи добър контакт и следствие на това се получава това нестабилно показание на уреда.Може обаче причината да не е само една...

            Comment


            • #51
              Щом тази проба си я правил и си установил това, че стрелката отива на max., остава проблемът все-пак да е в реостата.
              Най-добре е когато се разглоби сондата да се закачи омметър на въпросните пинове 1 и 2 (в посока към реостата) и като се движи поплавъка с ръка да се гледа дали съпротивлението между пиновете се променя плавно от някаква стойност да нула. Съответно да се чисти или юстира плъзгачът, докато не се установи нормалното действие на реостата. Това с пълненето на гориво ще рещи проблема само ако съпротивителната писта е износена в малък участък в началото.
              А щом е прекъснало веднъж, вероятно пак ще прекъсне.

              Накратко - трябва и разглобяване и оправяне. Другите способи са несериозна работа.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Така е,има нужда от разглобяване,не от гадаене.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  [ATTACH]108564[/ATTACH]

                  ето това е правилното положение на стрелката

                  Не съм съглясен! Още може. Над 1-цата отива когат си напълнил до капачката. Ма с тая днешна цена според Лукойл 2.62 лв Скоро няма да е де.а те..ата м.м.!

                  ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                  ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                  Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                  Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                  Comment

                  Working...
                  X